IniciNotíciesLa Fundació Espavila assisteix a la primera visita CINEMA EN CURS

La sessió va consistir en la reproducció visual dels minuts Lumier gravats pels alumnes, va ser una sessió amb molt de debat entre els alumnes i els professionals del rodatge cinematogràfic.

Els alumnes van explicar les dificultats sel’s hi va presentar alhora de fer la reproducció, entre elles destaquen: els problemes d’il·luminació segons els diferents dies que feien les probes de com podrien encaixar l’escena, problemes de baixes temperatures, problemes de coordinació de les diferents accions així com imprevistos de gent aliena que saluda a càmera mentre es rodava el minut.

No obstant aquestes petites dificultats tots els alumnes estaven molt contents amb els minuts que han rodat i si el tornessin a fer quines millores hi podrien afegir. Va ser una sessió on vam gaudir i aprendre molt.

http://bloc.cinemaencurs.org/ca/post/minut-xarcuteria

Els comentaris estan tancats.

La sessió es va dividir en tres parts; la primera va consistir en una primer contacte amb l’equip de gravació (càmera, micro, auriculars, connexions…). Tot seguit van realitzar diferents proves sensorials auditives allunyant el micro i amb els auriculars havien d’endevinar els sons que captaven el micro.

La segona part va consistir en preparar una escena per ser gravada amb la càmera de video. Els alumnes van decidir un tema, van enquadrar l’escena amb la càmera i durant un minut es va gravar l’escena improbitzada.

La tercera part va consistir en la posada en comú d’idees per a realitzar “Un minut Lumière”, que és l’objectiu final del projecte. Durant tota la sessió es va observar l’interés d’aprenentatge, la pèrdua de vergonya davant els companys i la càmera, el treball en equip, així com, la imaginació per tal d’anar decidint el tema de l’escena del minut Lumière.

Els comentaris estan tancats.